Farewell New Zealand 😢

3 maart 2020 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Inmiddels ben ik al een paar dagen niet fit, lig regelmatig even te slapen en maak dus ook nog maar weinig mee. We zijn in de laatste 'stop' in NZ (Christchurch) en vliegen morgen naar Sydney 😊 Voor Christchurch zijn we nog in Dunedin geweest (spreek uit : deniedin , met de klemtoon op de ie. M.a.w op z'n Schots). Dat was een leuk, klein stadje met mooie gebouwen. Wat hier zeer uniek is, maar dat wordt gelukkig wel dubbel en dwars goed gemaakt door de overweldigende natuur. Ook hebben we nog een reisje, in de trein, langs de kust gemaakt. Met prachtige uitzichten op bergen en de kustlijn. De  5 uur durende reis van Dunedin naar Christchurch was ook weer schitterend. De echt hoge bergen hadden we inmiddels verlaten, maar je zag ze vaak nog wel op de achtergrond liggen. We reden door redelijke vlak gebied omringd door prachtige heuvels met heel veel schapen (eindelijk de miljoenen schapen die hier leven 'gevonden' 🐑). Christchurch lijkt een leuke stad, maar zoals ik al zei heb ik helaas niet echt veel gezien. Morgen op naar Australië 🐨

Farewell New Zealand.............

1. Susanne:
    3 maart 2020
    Geniet er nog van en een goede reis terug xx
  2. Moeps:
    3 maart 2020
    Ik hoop dat je snel weer opknapt, want er is nog zoveel moois te bekijken. Liefs voor jullie drieën. 🥰 en een goede ✈️.
  3. JEANIELLE van osnabrugge:
    3 maart 2020
    Hoi Gezina, snap best dat al het reizen heel indrukwekkend en ook vemoeiend kan zijn. Wat een heerlijke natuur. Goed dat je, je rust pakt. Goede vlucht naar Australië en dank voor het delen.
  4. Liz:
    4 maart 2020
    Ik hoop dat je je snel weer fit voelt! Bon voyage naar Sydney!