And then there was.......

28 februari 2020 - Te Anau, Nieuw-Zeeland

Milford Sound.

Je denkt dat je al het mooie al hebt gezien of je denkt dat het niet mooier kan dan wat je al gezien hebt en dan is er Milford Sound.......Eén van de prachtige fjorden in het Fiordland National Park zuidwest NZ. Dik 2 weken geleden werd het gebied getroffen door een flinke overstroming (1 meter regen op 1 dag 😳), verdwenen delen van de weg in het kolkende water. Inmiddels waren die 'gaten' opgevuld met heel veel grind. Je mocht er dan ook niet op eigen houtje in, maar moest per bus en ook de bussen moesten in een konvooi over de bergweggetjes. Men was toch een beetje bang dat een volgende flinke bui weer voor aardverschuivingen zou zorgen. Het regende wel wat, maar viel gelukkig reuze mee. De busreis duurde zo'n 5 uur (heen en terug), maar was zeer de mooie waard. In Milford Sound lag de boot al te wachten, dus zodra iedereen aan boord was vertrokken we voor een reis door deze prachtige fjord. Het was adembenemend, het was super, zo overweldigend.  Ik hoop dat jullie van de foto's een klein beetje van de schoonheid kunnen meegenieten. Ik geniet nog even na 😊