Last, but not least......

6 maart 2020 - Sydney, Australië

Sydney, we zijn er alweer een paar dagen en sinds gister voel ik me echt weer een beetje mens. Ik heb donderdag niets anders gedaan dan liggen, liggen en lezen. En dat heeft geholpen....

Toen we woensdag Sydney binnenkwamen was het eerst wat me op viel, dat dit een échte stad is. Het leeft, het bruist en er gebeurd van alles, heerlijk. Heel anders dan de steden in NZ. Ik zag ook flinke vleermuizen vliegen en prachtig gekleurde vogels. Bijzonder, zo midden in een miljoenen stad. Gister zijn we naar de meest gefotografeerde gebouw van Australië geweest, namelijk The Opera House. Zeer bijzonder gebouw. Het staat 'naast' de, ook al zo bekende, Harbour Bridge, dus die konden we ook direct afstrepen. Daarna hebben we nog door de Botanische tuin gewandeld (en die is hier echt mooi), een kaketoe gezien, een ibis (die hier als een plaag wordt gezien) en een grote spin 😱

Nog 4 dagen en dan gaan we weer richting NL en tot die: lekker Sydney verkennen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl